Kullanıcılara Haber Kaynaklarında bir gün içinde en fazla üç adet video reklam gösterileceği belirtilirken, kaynaklar Facebook üzerindeki reklam kampanyalarının günlük maliyetinin 1 ila 2.5 milyon dolar arasında olacağını öngörüyor. AdAge’te daha önce yayınlanan bir haberde ise reklamverenlerin hedef kitlelerini yaş ve cinsiyete göre sınırlayabileceği ifade ediliyor. Sosyal ağın bu yeni reklam servisini hayata geçireceği tarih şimdilik bilinmezken, CEO Mark Zuckerberg’in, kullanıcıların rahatsız olacağı düşüncesiyle, bu tarihi daha önce iki kez ileri attığı öne sürüldü.
Facebook’un bu yeni reklam formatıyla prime time reklam kuşaklarına rakip olmayı hedeflediği söyleniyor. Ancak oldukça büyük bir bütçe aktarımını beraberinde getiren bu geçişin nasıl gerçekleşeceği merak ediliyor. Daha önce banner tarzı reklamlara yer veren Facebook, şirketlere sayfalarındaki paylaşımlarını ön plana çıkarma imkanını da sunmuştu. Dedikoduların doğru çıkması durumunda Facebook ilk kez video reklamlara yer vermiş olacak.
Adam parayı kırıcak desenize :D
YanıtlaSilAynen Öyle Kardeşim :)
Silgenç yaşında trilyoner oldu bakalım ilerde ne kadar serveti olacak?
YanıtlaSildaha yüksek olacağı kesin ben facebook'tan para aldığını sanıyordum bu 15 saniyelik videolarla'da daha fazla alacağını anlamış olduk hadi hayırlısı diyelim :)
Sil