Bu Blogda Ara

13 Temmuz 2013 Cumartesi
6 yorum

Pes 2013 Scorboard Yamaları

Temmuz 13, 2013
Pes 2013 Scorboard Yamaları

Merhaba arkadaşlar bundan bir önceki yazdım'da okumuş olduğunuz gibi sizlere yama paylaşmayı sürdüreceğimi söylemiştim bugünde bu yazımda sizlere Pes 2013 Scorboard(Skorbord) yamasını paylaşıyorum yama sadece 1 tane Scorboard(Skorbord) yaması değil 2 tane Scorboard(Skorbord) yaması paylaşıyorum bunlardan 1 tane lig tv diğeri ise konfederasyon kupası 2'sinden birini seçip indirebilirsiniz ya da her ikisinde indirebilirsiniz arkadaşlar. Bu kadar yazı yeter şimdi yamaların kurulumuna geçiyorum.


Konfederasyon Kupası Kurulum
Winrar dosyasının içindekilerini kitserver img + dt06.img klasörünün içine atıp scorboard'tı çalıştırabilirsiniz.


Konfederasyon Kupası ScorBoard Yaması

Lig Tv Kurulum
Winrar dosyasinin içindeki 3 adet unnamed dosyasini kopyalayip pes 2013 kurdugunuz yere girip içindeki kitserver klasörünü açarak img klasörünün içindeki dt06.img klasörünün içine atmaniz gerekmektedir attiktan sonra yamayi kullanabilirsiniz.


Lig Tv ScorBoard Yaması


İndirme Linkleri :

Pes 2013 Lig tv Scorboard 
İndirmek İçin Tıklayınız.

Konfederasyon Kupası Scorborad
İndirmek İçin Tıklayınız.
İlgili Aramalar: Pes 2013,Pes 2013 Scorboard Yaması, Pes 2013 Scorboard Yamaları ,Pes 2013 Scorboard Yamaları İndir

6 yorum:

  1. kardeş dediklerini yaptım oyuna girdim olmadı.. kitserveri de dogru kurdum sorun nedir kitserveri nasıl kurdugumu anlatayım bide yönetici çalıştırdım attack dedikten sonra ekrana (information kit13 already..) yazısı bu çıktı dogru demi sorun ne o zaman :(((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardesim kitserveri nasıl kurdun attach diye birşey cıkıyor ama basıyorum olmuyo anlatırmısın bana nasıl kurduğunu

      Sil
    2. kardesim kitserveri nasıl kurdun attach diye birşey cıkıyor ama basıyorum olmuyo anlatırmısın bana nasıl kurduğunu

      Sil
  2. kitserver diye bir şey yok burda arkadaşım pc ler için değil mi bu yaptıgın ??

    YanıtlaSil
  3. Ben daha önce süper lig+ptt1. lig yüklemiştim (bu siteden değil) şimdi bunuda yüklesem oyun bozulurmu acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada dediğinizi yaptım ancak olmadı!

      Sil

Lütfen Yayınlanan Yazıya Göre Yorum Atınız.
Küfür,Argo Gibi Kelimeler Kullanmayınız.

 
Yukarı