Bu Blogda Ara

13 Temmuz 2013 Cumartesi
2 yorum

Pes 2012 Ptt 1. Lig Yaması

Temmuz 13, 2013
Pes 2012 Ptt 1.Lig Yaması

Merhaba arkadaşlar bundan bir önceki yazımda sizlere pes 2013 Türkçe yamasın'dan bahsetmiştim bu yazımda da sizlere Benimde kullandığım pes 2012 Ptt 1.Lig yamasını sizlere paylaşmayı düşündüm yama içerisinde 18 takım bulunmaktadır umarım yamayı beğenir ve hoşunuza gider. 

Yama içerisinde Bulunan Diğer Özellikler :

  1. Spor Toto Süper Lig
  2. İngilere Barclays Premier Lig Lisans
  3. Transferler (Avrupa-Türkiye)
  4. Türk Reklam Panoları
  5. Bulanıklık Giderildi ve HD Görüntü Geldi
  6. HD Çimler (Tüm Statlarda)
  7. Siyah/Beyaz ve Kalın Beyaz Direkli Belirgin Kaleler
  8. Yeni Kramponlar
  9. En Güncel Kadrolar

Yama Kurulum : Rarın içindeki klasörleri masa üzerine çıkartın daha sonra belgelerim'deki \KONAMI\Pro Evolution Soccer 2012 Klasörünün içine atın ve ekrana gelen istek gönderilerine hepsine evet deyin.



İndirme Linki :

http://uploaded.to/file/lhiaqw0j/STSL
    İlgili Aramalar: Pes 2012,Pes 2012 Ptt 1.Lig, Pes 2012 1.Lig Yaması,Pes 2012 Ptt 1.Lig Yaması İndir

    2 yorum:

    1. Çok güzel bir yamaya benziyor.Ama süresi 1 saat.İnebilir mi acaba? Çok zor indireceğimi düşünüyorum.Lütfen yardım eder misiniz? A.çık mı acaba?

      YanıtlaSil
    2. Dosyaları belgelir pro evolatıon a atıyom olmuyo oyuna giriyom edit data yazıyo altında bi sürü şey nolur yardım edin

      YanıtlaSil

    Lütfen Yayınlanan Yazıya Göre Yorum Atınız.
    Küfür,Argo Gibi Kelimeler Kullanmayınız.

     
    Yukarı